29 juni 2009

Roskildefestivalen


Så, är hemma från Göteborg, en helskön stad med goaste tjejerna. Fick bla uppleva Göteborgs shoppingvimmel (på lönelördag), åka spårvagn och gå på inflyttningsfest. Alltihopa mycket lyckat förrutom den extremt höga pollenhalten...

Väl hemma i skåne, har jag spännt gått och väntat på svar från LKF ang lägenheten. Vid 5 idag ringde de och gissa vem som ska bli sambo!? jo jag, o såklart sambon Cornelia då. Oj oj oj, kors i taket!
Så imorgon bitti ska jag in till stan och skriva under papper och sen direkt vidare till Danmark och roskildefestivlalen.

För den som är sugen finns det fortfarande biljetter kvar här.


De band jag hälst vill se och skulle vilja tipsa om är:
Coldplay
Lily Allen
Volbeat
Oasis
Glasvegas

The gaslight anthem
Frightened rabbit
Friendly fires
Social Distortion
Fleet foxes
Röyksopp
The pain of being pure at heart
Eagles of death metal
Madness mf.

Nu ska jag köra slutspurten på min packning, bums i säng, stiga upp imorgon bitti och ta bussen till Lund för att bli hyresgäst och festivaldrägg!

Hej svej så hörs vi om en vecka!

Inga kommentarer: