14 maj 2011

Hibernate i butik, "Flique i Underjorden" på Davidshall i Malmö


Från och med idag säljs "Hibernate." för första gången i butik!
Igår åkte jag in och lämnade min klänning på "Flique i Underjorden" på Davidshall i Malmö. Maria som jag träffade förra veckan var tyvärr inte där men fick hjälp av en annan jättesöt tjej så vi prissatte och hängde ut klänningen i butiken, spännande! :)

Så är DU i behov av en studentklänning strl. 38 så åk in och ta en titt!

Mina super snygga vän Johanna ställde upp som modell till min klänning och den passade helt perfekt!
Har gjort några tappra försök att redigera några bilder men är inte riktigt hemma på det här med o redigera. Lägger upp en bättre bild när(och om) jag lyckas bli färdig!


Fliquer i Underjorden Davidshall i Malmö



Model: Johanna Olofsson Design: Hibernate. Lisa Hansson


1 kommentar:

Annsoffan sa...

Så jättefint det blev du som va så missnöjd häromdan.Puss