01 april 2011

Baleftersläpp

Min coctail/baleftersläpp klänning är färdig!... (eller nästan iallfall :P) men nu vet jag inte säkert om jag ska gå eller inte, började jobba 6 i morse så att gå ut klockan 23 känns lite avlägset just nu.

Har lite smått o gott kvar att göra på klänningen ikväll, sy i lite knappar och så. Har faktiskt fått ihop en ganska fiffig konstruktion för den är uppdelad i topp, underkjol och skärp/överkjol. Så vill jag använda klänningen igen men vill förnya den så är det lätt gjort!

Idag slutade Cindy på jobber också :( Tråååkigt! Hur ska jag nu överleva de långa dagarna på Alfa Laval... huvva! Men bra att du kommer tillbaka i sommar, tjohooo då blir det ös och vi ska köra med sommarjobbarna! ;)

/Lisa


2 kommentarer:

Annsoffan sa...

Wow så fin den är!! Klart att du skall gå på bal i kväll! Du är ju ung och kan sova i morgon. Puss M & P

Niki sa...

den blev jättefin!